Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie

jest stowarzyszeniem o charakterze oświatowymi naukowo-technicznym. Od ponad 120 lat świadczy usługi edukacyjne adresowane do różnych grup odbiorcóww formach przedszkolnych, szkolnych i pozaszkolnych w zakresie wychowania, kształcenia, dokształcania i doskonalenia. Swoją działalność edukacyjną ZDZ - jako podmiot prowadzący - realizuje poprzez sieć przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, zgodnie z art. 2 ust. 1, 2 i 3a, wpisanych do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonych przez starostę powiatu właściwego ze względu na miejsce działalności.

Aktualności

XV Forum Rozwoju Mazowsza
15-10-2025
XV Forum Rozwoju Mazowsza

8 października uczestniczyliśmy w tegorocznej edycji XV Forum Rozwoju Mazowsza. To wyjątkowe wydarzeniu poświęcone innowacjom, edukacji i rozwojowi regionu.

Wręczenie nagrody dla najlepszego ucznia – ORZEŁ ZDZ w kategorii uczeń szkoły ponadpodstawowej
14-10-2025
Wręczenie nagrody dla najlepszego ucznia – ORZEŁ ZDZ w kategorii uczeń szkoły ponadpodstawowej

W dniu 10 października br. w Zakładzie Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Płocku, Prezes ZDZ w Warszawie Pan Krzysztof Łuka wręczył nagrodę dla najlepszego ucznia –

Życzenia z okazji Dnia Edukacji Narodowej
14-10-2025
Życzenia z okazji Dnia Edukacji Narodowej

   

Nauczyciel Roku ZDZ w roku szkolnym 2024/2025 został wybrany!
03-10-2025
Nauczyciel Roku ZDZ w roku szkolnym 2024/2025 został wybrany!

Miło nam ogłosić, że LAUREATKĄ COROCZNEJ NAGRODY PREZESA ZDZ w WARSZAWIE dla nauczycieli NAUCZYCIELEM ROKU ZDZ została Pani Małgorzata Krajęta – Szagun.

Realizacja projektu
15-09-2025
Realizacja projektu

Kolejny etap realizacji projektu. 8 września  2025 r. podpisaliśmy umowy z wykonawcami odpowiedzialnymi za prace budowlane oraz maszyny centrum obróbcze CNC

NAGRODA DLA NAJLEPSZEGO UCZNIA ORZEŁ ZDZ
02-09-2025
NAGRODA DLA NAJLEPSZEGO UCZNIA ORZEŁ ZDZ

1 września podczas uroczystej inauguracji nowego roku szkolnego 2025/2026 w I Językowej Szkole Podstawowej „Language” w Wyszkowie Prezes Zarządu ZDZ w Warszawie Pan Krzysztof Łuka wręczył

Previous Next
Cel Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu:
skutecznych technik sprzedaży,
organizacji pracy przedstawiciela handlowego,
kształtowania i zarządzania relacjami z klientami, zarządzania cenami i kanałami dystrybucji,
planowania i wykorzystywania działań marketingowych wspierających sprzedaż,
planowania i controllingu sprzedaży
Czas trwania Moduł 8 godzin
Wymagania bez szczególnych wymagań
Zakres I moduł: Sprzedaż
  • Co to jest sprzedaż, miejsce sprzedaży w przedsiębiorstwie, sprzedaż jako siła napędowa przedsiębiorstwa
  • Sposoby prowadzenia sprzedaży
  • Etapy i struktury sprzedaży
  • Budowanie kanałów sprzedaży, wady i zalety poszczególnych rozwiązań (kanałów)
  • Polityka sprzedażowa i strategia handlowa przedsiębiorstwa
  • Planowanie i rozwój sprzedaży
  • Sprzedaż w przedsiębiorstwie a otoczenie ekonomiczne (hossy, bessy, stagnacja)
II moduł: Organizacja pracy handlowca
  • Budowanie motywacji do sprzedaży
  • Umiejętności niezbędne do pracy w dziale handlowym – obsługa sprzętu i jego praktyczne zastosowanie w sprzedaży, kultura osobista i aspekty społeczne (ubiór, relacje, ..)
  • Techniczne aspekty pracy handlowca – oferty, prezentacje, umowy, raporty, komunikacja z klientem, CRM, zarzą-dzanie zamówieniami i dostawami
  • Finansowe aspekty sprzedaży – koszty sprzedaży, ceny, rabaty, systemy wynagradzania handlowca
  • Wewnętrzna komunikacja struktur sprzedaży – zebrania i spotkania indywidualne ze sprzedawcami
III moduł – Analiza marketingowo-handlowa produktu
  • Produkt – analiza produktu, zalety, korzyści, przewaga konkurencyjna
  • Produkt w rożnych ujęciach marketingowych (pozycjonowanie, sezonowość sprzedaży)
  • Grupa docelowa (powody zakupowe, wypracowanie argumentacji) i budowanie bazy klientów i zarządzanie nią
  • Modyfikacja produktu w zależności od potrzeb grupy docelowej
IV moduł – Marketingowe wsparcie i techniki sprzedaży
  • Tworzenie oferty i prezentacji produktu
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych w sprzedaży – promocje, rabaty, przeceny, konkursy, wyprzedaże, sys-temy lojalnościowe, gadżety sprzedażowe.
  • Negocjacje, NLP w biznesie (język perswazji), techniki wpływu społecznego
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module
Uwagi

Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują.
Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów

Miejsce szkolenia [tags]

Formularz kontaktowy

Szanowni Państwo,informujemy, że z dniem 25 sierpnia 2016 r. Rejestr Usług Rozwojowych, prowadzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) dostępny na www.inwestycjawkadry.pl został przekształcony w Bazę Usług Rozwojowych.System został dostosowany do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 29 sierpnia 2017 r. w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe (Dz.U. 2017, poz. 1678). Nowa odsłona portalu została uruchomiona pod adresem: http://uslugirozwojowe.parp.gov.pl